dimecres, 3 de setembre del 2008

5 minuts de felicitat al gimnàs

Per primera vegada en molt de temps (anys!) he tornat al gimnàs de forma més o menys regular.

El primer dia vaig arribar a la sala de peses i vaig quedar-me totalment sorprès de veure que no havia perdut la forma i que estava aixecant uns pesos més que considerables. L'alegria va durar poc. De seguida el meu jo racional va fer-me adonar que alguna cosa no rutllava. Poc després me'n vaig adonar, els pesos estaven escrits en lliures i no en kilos (1 lliura = 0.45). Total, la meva força es va veure reduida de cop a menys de la meitat. No em va quedar més remei que tornar a tocar de peus a terra.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ondia Jordi! Que crack, tot i veure reduïda la força física a més de la meitat, la teva força mental restava intacta. Brain pow!