dissabte, 23 d’agost del 2008

Festa amb catximba inclosa

Recentment vam anar a la festa que la Golnaz (estudiant de doctorat iraní del meu departament) feia per celebrar l'arribada com a nou immigrant a Canadà de l'Amir, la seva parella (per cert, aquí encara no havia anat al barber! les entrades estan una mica desordenadas temporalment, sobretot quan les fotos no les faig jo i haig d'esperar a què me les enviïn)




El més divertit de la festa va ser poder veure i tastar una autèntica catximba, després d'anys i anys cantant la famosa cançó d'umpah-pah "La catximba i els rostolls de l'Angelina" (estic segur que si l'escolteu la reconeixereu).


La catximba forma part de la cultura tradicional iraní pero em van comentar que ara s'ha posat molt de moda entre el jovent i patit com un renaixement (per ex. tots els iraníes de la festa en tenien una de petita a casa). Per preparar-la, posen aigua a sota, el tabac a sobre i a dalt de tot hi posen pastilles de carbó per fer bullir l'aigua.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

HELLOOOOOOOOOOOO, ja,ja,ja, segur què només era tabac???
Jo a Istambul, tèoricament era una "cachimba" de maduixa, i vaig agafar un colocón súper divertit.

Marta i Jordi ha dit...

La nostra era de poma (i ja ens van avisar de què calia anar amb compte). De fet, a mi em preocupava més que no saltés l'alarma anti-incendis pel fum.