diumenge, 20 de juliol del 2008

Més pluja

Després d'uns dies a Hawthorne (New York), Toronto m'ha rebut amb dos dies consecutius de pluja. Com sempre, va començar a ploure de forma inesperada i la pluja ens va enxampar fent les compres de la setmana amb el resultat de què vam quedar xops fins la moll de l'ós. De fet va haver-hi un moment que vaig temer fins i tot per la integritat de les meves targetes de crèdit, del moll que tenia els pantalons.

De fet, i si em permeteu una comparació més "local" (ara que s'acosten Les Santes) es pot dir que vam arribar a casa com si vinguéssim de la ruixada. Per cert, aquesta serà la primera vegada en 30 anys (quasi 30 en el meu cas) en què ens perdem la festa major. Llàstima que aquest concepte no el tinguin aquí.

(per cert, abans de què algú senti enveja del meu viatge a Hawthorne aclarir que de la ciutat de New York només vaig estar a l'aeroport i que l'únic paisatge que vaig veure van ser arbres i autopistes; a més em vaig atipar d'hamburgueses i ara em toca purgar-me a base d'amanides)