diumenge, 27 de juliol del 2008

Llac Erie

Tot i que molt breument, aquest cap de setmana hem vist un altre dels llacs, el llac erie (més de 400km de llarg i uns 60 d'ample en mitjana).


Vam estar a la població de Fort Erie (que rep el nom d'un fort que hi ha a la població herència de la guerra anglesa-americana de principis del segle XIX) on hi ha un pont que travessa el llac i comunica la ciutat amb EEUU (concretament amb la ciutat de Buffalo). Per error, una mica més i entrem a EEUU i sense portar el passaport. Per sort vam poder tornar enrera, fer llàstima al policia de l'aduana i reentrar a Canadà sense problemes.


Un parell de fotos del llac (la ciutat que es veu és precisament Buffalo)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei parella!
encara no havia entrat al blog!! avui que estic com una sopa (serà per desvetllament+correfoc+ruixada+platja+ matinades??) i no vaig a treballar m'he decidit a xafardejar que fan en Jordi i la Marta per Toronto i rodalies... M'ha agradat molt!! Sembla el lloc ideal per viure per una bióloga ecologista i que compra al Veritas, com jo... si no fos per la pluja. Espero que ho estigueu disfrutant-ho moltissim!
Aquest cap de setmana de Santes ha estat genial. Ha caigut perfecte:divendres i dissabte i feia anys que no em podia quedar al correfoc i ruixada i 8 anys que no feia les matinades, ep i directament des del ball i molt dignament, quasi sense badallar. Quan pujava cap a casa dels meus pares pensava que way encara aguanto, encara sóc jove! però avui faig una llàstima... estic com una sopa,amb febre i pansa inclosa...
Ahir a la tarda vaig pensar molt en vosaltres perquè vaig a anar a veure els gegants a la tarda al c/ argentona cantonada amb el vostre carrer! I em va venir al cap lo del blog.
A partir d'ara m'aniré connectant sovint! Que tal la feina Marta? i l'english?
Una abraçada molt forta als 2!!

Anna Espasa