diumenge, 19 de setembre del 2010

La nova casa de Nantes: el jardí

Ha passat ja un any des de l'última entrada al blog. Un any que com tots ja sabeu ha estat molt mogut. Hem deixat Canadà i ara vivim a França (des del gener jo i des del maig la Marta) i més concretament a Nantes.

Encara espero anar omplint el buit d'aquest últim any amb totes les fotos emmagatzemades a l'ordinador però de moment us poso unes quantes fotos de la casa que hem llogat aquí a Nantes (un cop va arribar la Marta, mentre jo estava d'"avanzadilla" em vaig haver de conformar amb un mini-apartament de 20 m2).

Comencem pel jardí (i la barbacoa, després d'estar a Canadà s'ha convertit en un element imprescindible)


i l'altra "adquisició" d'aquest any. Hem recuperat el nostre estimat Bruc. I com podeu veure ell està més que encantat amb el canvi!! Què millor que tenir un jardí des del qual podem bordar a tots els gats del veïnat!


i mentre uns disfruten...

altres anem escrivint blogs

2 comentaris:

ALGÚ ha dit...

QUINA PSSADA DE JARDÍ!!!!!!! M'ENCANTA!!!!!!!!

ALGÚ ha dit...

QUINA PSSADA DE JARDÍ!!!!!!! M'ENCANTA!!!!!!!!