dilluns, 6 d’abril del 2009

Concert glasvegas

Aquesta és la primera de les entrades del blog que tinc atrassades, a veure si em vaig posant al dia.

El divendres vaig anar al concert de Glasvegas, un grup de Glasgow que ens va fer descobrir el nostre amic escocès. El concert prometia (era "sold out" des de feia temps tot i que quan vaig entrar a la sala vaig veure com n'era de petita ja vaig pensar que no tenia tant de mèrit) i les cançons m'agradaven però com a vegades passa, em van agradar més els teloners (dels qui no recordo ni el nom) que el propi grup.

Encara ara no sé si és que el so era horrible per culpa del tècnic de so o per culpa seva. I si era per culpa seva tinc els meus dubtes de si era pq són un grup nou i no massa expert en fer directes, si simplement no saben tocar (i els estudis de gravació fan miracles) o anaven una mica "wasted" (com els va definir en Greg). Segurament una combinació de les 3 coses.

En fi, disfruteu de la seva música però si passen per Barcelona penseu-vos-ho dues vegades.

1 comentari:

Manuel Armayones ha dit...

Va ser un sopar realment divertit...el tema de l'amistat bé...vaig fer pà amb tomaquet...si poc equilibrat..però com diu el Jordi no ho podem remediar...encara que l'amistat va ser compartida entre tots.
El tema del xocolata..:) té raó però tinc una excusa...a casa ens agrada molt el xocolata Valor i al super em va fer molta ilu trobar-lo, i ni em vaig fixar que fan tot tipus de "guarreríes" amb la xocolata amb fruits del bosc (estava fastigós...la veritat) sort que tenia una de Nestlé que si no en Jordi m'esborra de la foto!...i amb raó, perquè "hay que tener Valor" per ficar-li fruits del bosc a la xocolata...i també xile...menys mal que aquesta no la vaig comprar...i és què aquesta gent no saben menjar :)